Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Saturday, January 21, 2012

3 hari 2 malam di SMTP ,

-Assalamualaikum-

hye kekawan , lama tak story kan , maklum lah , bz study kott .. heheh .. oke , act , mase first day skolah untuk 2012 , kiteorang Form 5 ni kene motivasi tau .. hahah .. serius aku ingat boring gyle , tapi sebenarnye best lah jugak .. dapat kenal dengan ramai walaupun dah setahun duduk kat sekolah tu , dapat jmpe Fasi2 yang best and sporting lah beb ! suke gyle aku tau . umm .. bnyk juga lah aku belaja dari situ , tapi aku tak pandai nak tnjuk kan kat kekawan aku tau .. sengal kan aku ni .. hehehe ... aku harap sangat dapat jmpe dengan Fasi2 tu lagi . dorang dari K.L . arghhh ! pape je lah . otak aku tgh tak betol ni . t aku story ag lah ea . yang detail lagi tau . sorry ... oke lah korang take care yourself oke .. ^^

~Have A Nice Day~

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.