Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Saturday, March 17, 2012

Bestie ???

Assalamualaikum

comelkan tengok gambar macam tu . kan best kalau kite pon ada kawan yang macam tu , aku suka bila ada kawan yang mesra , rapat , boleh kongsi masalah , boleh diajak bergurau senda , sentiasa bagi aku semangat , and yang penting kenal aku luar dan dalam . haihh . ni tak , nak cerita sikitlah .
aku ada sorang Bestie baru , lelaki tau . ermmm . nama dia tak boleh lah bagithu , , dia ni kira baru rapat dengan aku , tapi sebenarnya ada satu cerita disebalik cerita aku ni . dan cerita tu pon aku  tak pernah jangka kan . oke ! abaikan . haha . bermula dari sini ...
aku tahu pon masa awal tahun 2012 ni lah . Dia mesej aku , then dy kata dia anggap aku macam besties dia . oke , aku terima lah coz aku pon dah rapat dengan dia . kalau ada masalah je aku bgthu dia . apa2 mesti aku cari dia . tapi ntah macam mane aku dapat tahu yang mase die pergi perkhemahan Pengangkap , tangan die terseliuh kot sebab jatuh . masa tu Allah je tahu betapa aku risau kan die walaupun riak muka aku biase je . hurm . aku balik terus mesej die , aku tanya dia , act dia budak asrama , so kiteorang contact bila dia cuti je lah . oke sambung ,,,
dia cakap lah susah nak mesej , tangan dia sakit , pukul 5 je dia akan pegang phone sebab makwe dia akan call . oke . aku terima jawapan dia . then , aku biar je lah kan . bila dia dah balik ke sekolah , aku suh lah member dia kirim salam dekat dia . almaklumlah , rindu kott dengan dia , senyuman dia . haha ! maaf ye . then aku gurau-gurau jelah cakap yang dia SOMBONG
benda yang aku tak sangka , dia anggap serious yang aku cakap dia SOMBONG tu . hurm . salah ke aku nak bergurau . bila cuti start , aku pon start lah tunggu dia mesej , tapi takde pon . sedih gila . so aku mesej lah dia , tapi dia tak balas . sedih bertambah-tambah tauk ! hehe . lastly mase aku tengah on9 FB , dia pon on9 , pastu aku tanya lah dia , tapi ape yang dia balas semua buat aku tersentap . haihh . takpe lah . aku sebenarnya just nak cakap sorry kalau aku ada buat salah kat kau , and aku rindu kat kau , and banyak masalah yang terpaksa aku tanggung sorang-sorang . aku perlukan kau , Bestie lelaki aku yang paling aku rapat . ummm .. 

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.