Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Saturday, March 17, 2012

. . .Yesterday . . .

Assalamualaikum ,.
hari ni actually aku penat sangat tau . sebab nya banyak sangat kerja yang dibuat hari ni . dari pagi sampai petang . hoho . bukan nak belagak lah kan , cuma nak bgthu je . haha . (poyo nye ayat)
oke, first semalam sehari suntuk aku edit blog . penat jugak lah . tdur pukul 2 tau . tapi ni jelah hasilnya , tak secantik korang punya pon . hoho . maaf lah ye , aku buat ni pon suka-suka je . 
oke, then semalam jugak aku and family jalan-jalan tau . dari pagi sampai lah petang , atotoiii !
penat yang amat tau . tapi best lah jugak . nak tahu ape aktiviti kiteorang semalam ,, jeng jeng jeng ,,,, 
senarai aktiviti semalam (16 mac 2012) :
  • pendaftaran klinik untuk aku
  • pergi sarapan pagi dekat bandar
  • jalan dekat angsana 
  • pergi balik dekat klinik 
  • hantar kakak aku kerja
  • jalan-jalan pusing JB
  • pergi Nagoya (haha)
  • round2 dekat area situ
lagi ape eak ?? itu je kott .. selebihnya aku tak ingat . haha .. penat tau . tengok senarai aktiviti macam tak best kan , tapi aku nan family aku je tahu rasenya . hehe .. oke lah . t aku story lagi ye ..
sayonara !!!^^

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.