Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, July 1, 2011

excident !!

tak ku sangke ,, tarikh 27 Jun 2011 tu , pengalaman paling pahit bagi kami sekeluarga ..
terutama sekali bagi ibuku .. umm .. kerana terbabit dalam kemalangan jalan raya ..
tapi alhamdulillah ibu aku selamat dan x pape ..
umm .. aku x sanggup kihilangan nye buat mase ni ..
umm .. mase mula2 aku dapat tahu ,, tekejut laa jgk ..
cepat2 aku balik tgk mak aku ..
umm .. bengkak2 .. dahi bertampal .. risau aku jadinye ..
haihh ... kereta kancil , remuk teruk ..
kalau korg tgk kereta je , msti korg ingt org yg bawak tu dah meninggal .. umm ..
tapi alhamdulillah .. selamat ..
ape yg pnting sekarang ni mak aku je .. 
aku harap mak aku cepat sembuh ..
dan x de bahagian dalaman yg cedera ..
umm .. aku sayang kan mak aku sangat2 .. 
mak aku selalu kat sisi aku sama ada aku sakit , sihat , senang dan juga susah ..
sentiase ada mse untuk bersama dengan aku ..
SAYA SAYANG IBU SAYA .. <3

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.