Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, July 1, 2011

ohh mamat ..

hyee guys .. hari ni aku nak cerita skit psal someone yang ada kat skola aku..
huhu ..act , aku start nampak dia sejak hari guru hari tu .. coz dia photografy at skola aku tu 'KOTT"
mase tu dia duduk dpan aku ..
ya Allah ,, comel gile boleh x ..
dah laa comel , hensem plak tu ..
x boleh aku nak lupakan wajah nya ..
cewahh ! jiwang laa plak ..
heheh ...dari segi penampilan dia , aku boleh rase yang perwatakan dia baik ..
seorang yang penyayang ... pandai jage hati orang lain n bnyak lagi laa ..
hehe .. sejak kejadian hari tu , aku selalu laa pula nampak dia .. aku pon x tahu kenapa ..
ada jodoh ke ??? haha .. mimpi laa aku lau aku boleh dpatkan dia...
tapi nape ekk tiap kali aku nampak dia ,, hidup aku rase macam tenang jee ..
sedangkan aku x kenal dia langsung ...
and dengar2 crita ,, dia dah ada makwe ..
haihh .. sedih aku ..
heheee ... marah pkwe aku t..
ohh ... lupe plak nak bgthu sape name dia ..
ehh .. tp mane boleh bagitahu .. 
itu secret aku sorang je ..
x boleh nk kongsi ..
coz skrg ni .. aku nk simpan rahsia aku sorg2 je .. coz mmber pon x ley nk percaye sgt skrg ni ..
yg thu tu ,, jgn terase tww .. bkn korg .. hehee ..
ummm ... xpew laa .. yang pnting aku juz ske tgk dia .. coz hidup aku akan tenang tegk mke dy ..
hhee ... to him .. smoga bhagia laa ea ...
jage makwe baik2 k ..^^

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.