Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, July 1, 2011

Operation !

15 jun 2011 , jam 7.30 pagi ..
hari aku menjalani pemedahan di Hospital Sultanah Aminah ..
oprate ape ?? haha .. itu secret ..
hanya orang2 yg berdekatan dgn aku je yang tahu ..
aku masuk wad timur 2 ...
kat situ semua perempuan je ..
xde lelaki pun .. 
ahh ! tu sume x pnting .. ape yg pnting .. skrg ni aku dah selamat ..
dan semakin pulih ..
pengalaman seyh masuk bilik pemedahan .. sejuk dy , Ya Allah ..
tak tertahan rasenye ...
 aku ni orang yang x suke pergi hospital ..
ntah knpe pon aku x tahu ..
kire skrg ni aku dah ada pengalaman laa duk kat hospital selama 2 hari ..
masih hari first kat hospital tu ..
aku x rase sakit pon ..
iye laa kn ..
orang kate nk oprate ni jgn fikir yg bukan2 ..
nanti kite gak yg susah kn ..
smpaikn aq boleh main loncat2 lagi kat katil aku tu .. 
ayah aku gelak je .. coz dy kate " skrg ko boleh laa loncat2 , tp ko tgk esk .. x brgerak lngsung ''...
hahah .. masin mlut bpk aku ..
mang aku x boleh nk bergerak pon mase lpas oprate tu ..
sakit dy ya amat !
x tertanggung seyh ..
umm ..
 tapi kn .. aku pelik laa .. nape aku nangis ekk mase nak masuk bilik bedah n mase keluar blik bedah??? .. 
hahahah ... ape pon x boleh laa aku ni ..
kn kn kn ... ^^

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.