Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Thursday, July 28, 2011

Harimau Malaya

semalam mang happening laa .. 
walaupon Malaysia kalah dgn Singapore ..
Tapi semangat dari semua rakyat Malaysia dpt aku rasa kn ..
Aku bangga dengan Skuad Malaysia ..
mereka boleh mengharumkan nama negara suatu hari nanti ..
yg pling best ,, MOHD SAFEE MOHD SALI and KHAIRUL FAHMI CHE MAT 
penyerang dan penjaga gol yang terHEBAT laa .. huhuu ,,,
nak2 mase time fahmi tngkp bola ..
pekhh !! TERBAEK ,, hehehe ,,,
and yang pling aku x bole nk lupakan .. muka Safee same dgn mke ex boy aku ..
hurmm .. sdih ble tgk mke safee mse stress ...
cm ne laa boy aku kt sne kn ..
oke ke x ..
hurmmm ... dah laa .. lupekn ..
singapore main nth pape je ..
skit2 sakit !!!kalau sakit x pyh nk main sgt laa ..
saje je nk lmbt kn mase ...
ingt ape ...
kiteorg tonton drama pew .!
err~ tnsion je !!
tp pape pon,, Malaysia akan bangkit ..
dan aku org no satu yg sokong dorg !!
Skuad Malaysia .. Jamgan Patah semangat ... okey !! >.< 

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.