Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Tuesday, December 13, 2011

Homework !!

-Assalamualaikum-

cuti sekolah dah nak habis , tapi homework aku tak siap-siap juga . Sedih betol aku rase . haha . tapi oke lah juga , tinggal sikit je lagi . Aku pon tak faham dengan cikgu aku ni , tahu lah cuti , tak kan tak bagi peluang kiteorang nak rehat kot . sedih betul tau . cuti sebulan lebih je , tapi homework die , mak aii ! tak macam homework cuti sebulan . haha . tapi takpe lah , aku tak nak lah merungut , maybe cikgu buat tu semua untuk kebaikan aku juga . iyalah , mane tak nye , tahun depan kitoerang dah nak menduduki SPM . hurm . cakap pasal SPM , aku rase macam tak nak je hadapi tu semua . Aku nak kate tak ready , dah ready . tapi ntah lah . aku pon tak tahu kenape . takut aku . huhu . takpe lah . start next year , aku akan belajar brtul-betul . InsyaAllah . ^^
~ HAve a Nice Day~

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.