Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Monday, December 19, 2011

Rindu kawan-kawanku !!

-Assalamualaikum-

hye guys , hari ini tetibe pula aku rase rindu dekat kawan-kawan aku , lagi-lagi yang rapat dengan aku sejak kecil lagi , hehe .. ntah kenape pun aku tak tahu , maybe dah lame aku tak jumpe dorang kott .. tu yang rase rindu membuak-buak . cewahh , ayat sastera tau , tapi aku bukan nye amik sastera .. hehe .. oke first , mestilah kawan-kawan aku mase aku sekolah rendah , nak tahu tak siape ,,

 hah , yang ni nama dia AmiratulAiman binti Abdullah Tahir . hoho .. orang cakap muka aku dengan dia same , entah ape yang same pun aku tak tahu .
 yang ni pula Julia Nabila Binti Jamil. hoho .. 
dia kawan tuk aku mengadu nasib .. kan julia .. heheh ..
 yang ni name dia Najwa Syazana Binti Shukri .(sorry lau salah eja name)
hehehe .. dia ni pandai tau , nak-nak kalau B.I tu .. huhu ..
and this person Nurul Umaira Binti Omar . dia ni lah yang selalu dengan aku .
name kiteorang pon sebelah je tau . lau pape aku dengan dia kat sekolah . hehe .
hah , yang ni pula name dia Laila Fahada Binti Ahmad Puad . huhu .. 
dia ni pendiam tau tapi kelakar . aku suka kawan dengan dia tau . best !

yang kat atas ni mase aku sekolah rendah . ape-ape hal , kite mesti bersame . hoho .. kecuali julia lah , julia tu kawan aku yang paling rapat sampai sekarang . hehe .. tapi sad . masuk sekolah menegah je , kiteorang sume berpisah , umaira dia pergi MRSM , najwa dengan amira , dorang masuk sesi pagi . laila pula aku tak tahu sekolah mane . hehe . yang tinggal aku dengan julia je .. sedih kan . tapi masuk je SEK. MEN. KEB. KANGKAR PULAI aku dapat kenalan baru , oke , start from her ,,, 
 nama dia Siti Nur Shahirah Binti Mokhtar .  
Dia lah orang paling rapat dengan aku mase aku Form 1 . Dia ni baik tau . 
hehe .. yang belah kanan tu abaikan , yang ni pula name dia Nurul Najihah .alamak ! name ayah dia aku lupe lah . maaf ea jihah . hehe ..
 yang ni pula Nur HAzwani Binti Azman . dia ni padahal mase sekolah rendah lagi aku dah
kenal dia , tapi maklumlah , kenal gitu-gitu je . huhu .. masuk Form 1 baru kiteorang rapat .
 hehe .. ni Nur FAdhilah Binti Jalaluddin . Dia ni sama lah dengan wani , 
masuk sekolah menengah baru rapat .. hoho .. APTB !
tapi kiteorang rapat sampai Form 2 je , then kiteorang pisah . aku dapat masuk kelas pandai sikit mase tu . hehe .. poyo .. aku , dila ,dengan najihah . walaupun dah pisah , kiteorang tetap same-same tau ! hoho . jangan jelez ! then aku dapat kawan yang cantik dan comel kat kelas baru , nak thu sape tak ?
hah ! dia ni lah . comel + cantikkan , hehe .. nama dia Sufi Syahira Binti Azhar . dia lah jadi bestfriend aku mase aku kat kelas 3KD1 .. hoho ..
dia ni pun sama . Rawiah Bt Abdul Rashid . Comel + cantik .
dia kecik je tau orangnye , huhu .. aku suke tengok bila dia senyum . comelll !
hehe .. dia ni kawan Sufi dengan Oya . nama dia Atikah Adam . so maknenye kawan aku juga lah . dah jadi bestfriend pon .. hoho ..
 hehe .. dia ni pon sama , nama dia Ungku Rohanasuha . pon dah jadi kawan aku .. heheh ...
tapi kiteorang sekejap je , sebab mase form 4 aku kene pindah ke SEK. MEN. TEKNIK PERDAGANGAN . hurmm .. sedih sangat mase tu , iye lah , kene tinggal kan kawan-kawan yang aku sayang . mane boleh tahan kan . haihh .. 
tapi masuk sekolah tu je nasib baik ade orang yang menganggap aku besties dia . terharu sangat aku mase tu . nak tahu tak siape ....
 oke , dia ni lh yang selalu buat aku ketawe tak henti-henti . name dia Shahrin Idayu , kihkihkih . betol tak ayu name kau tu . maaf kalau salah ..
 yang ni pula tempat kedua aku untuk mengadu or ape je lah . name dia Amira Syakirah Binti Perdaus . pape pon aku mesti dengan dia . kan kan kan . (Ayu jangan jelez tau) hehe ..
  and the last person is Nur Aini Farhana Binti Zamri . hoho .. kiteorang adalah besties .. 
kahkahkah .. poyokan ayat tu ..
 hurmmm .. aku rindu sangat-sangat kat korang , rase macam nak hug korang sekarang je tau .. heheh .. btw , sorry coz aku curi picx korg .. heheheh .. tau-tau .. jangan marah . t cepat tue  .. hoho .. I LOVE YOU SO MUCH GUYS . Always And Forever . pakwe boleh diganti , tapi kawan yang sejati sukar tuk dicari .. (hahaha ,, ayat sape lah ni kan) oke , aku harap korang akan sentiase ingat kat aku walaupun aku jauh oke . tapi ape pon yang lain still kawan aku yang baik walaupun tak serapat dengan dorang diatas oke.. sayangggg koranggg sangaatttt-sangaaattttttt !!!!!!!!!!!!!!! mmmuuuaaahhhhxxx !!!!!!^^

~HAve a Nice Day~

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.