Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Wednesday, December 14, 2011

My Beloved Teachers ^^

-Assalamualaikum-

pejam celik , pejam celik dah nak masuk tahun 2012 . takutnye aku , makin hari makin aku akan meninggalkan alam persekolahan .  tak sanggup aku . Mesti nanti aku rindu saat-saat kat sekolah . Sedangkan pindah je pon aku rase macam ape hentah , ni kan pula terus tak masuk ke sekolah . Haih . mesti rindu sangat-sangat lah . urmm .. Sebenarnye aku nak cerite pasal cikgu "Kesayangan" aku . hurm . tahun depan , dua orang cikgu kesayangan aku akan meninggalkan sekolah Teknik Perdagangan dan paling penting tinggal kan kelasnye PPN5 . hurmm sedihnya aku . Walaupun dia seorang yang garang , kuat membebel (saje je aku kutuk cikgu,haha) . kiteorang tetap sayang kan dia . Setiap orang ada kelebihan dan kekurangan nye kan , so kiteorang sayang kan dia sebab dia seorang yang penyayang , suka menceriakan kiteorang , layan perangai kiteorang , jarang marah kiteorang tu yang penting . hehe .. ade juga lah kelas lain tanye dengan kiteorang , nape cikgu jarang marah dengan kiteorang , tapi bila dengan kelas lain , mak aii . garang nye kalah singa . heheh .. jahatnye mulut aku ni . huhu .. hurmm .. 

ini lah dia cikgu yang aku cakapkan tu , nama dia Ismariatul Adlina Binti ISmail . hurm . dia guru kelas yang paling sporting . dia ni nak pindah Mutiara Rini je , well . Walaupun tak jauh , we will miss you teacher .lagi satu cikgu , aku takde gambar dia . haihh .. sedihhh .. yang lagi sorang tu nama dia Nur Fazlina Hazwa Binti Ismail . dia ajar aku PP (Perakaunan Perniangaan) . yang ni dia kena pindah Terengganu . jauhnyee .. tak sanggup aku . takpe lah cikgu , itu keputusan cikgu , kiteorang kene lah hormatkan . walaupun dah berkali-kali kiteorang pujuk , cikgu still dengan kepetusan cikgu . takpe lah , kami doakan cikgu berdua sentiase disini dan cikgu jangan lah lupekan kiteorangkan lagi-lagi kelas PPN5 yang gile-gile ni .. huhu .. oke cikgu , KAMI SAYANG CIKGU BERDUA SANGAT-SANGAT .<3

~HAve a Nice Day~


0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.