Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Tuesday, December 13, 2011

Ombak Rindu !

-Assalamualaikum-

lame aku tak story kan , hurmm .. aku pon tak tahu nak story ape , tapi dalam kepale aku ni macam-macam cerita ada .. hehe .. oke , Firstly hari tu aku pegi tengok cerita OMBAK RINDU .. hhu .. happening lah juga .. alu pegi dengan bestie aku dari aku Form 1 , iaitu Shahirah , huhu tapi dia bawa Boyfie dia lah pula .. but not only her , Wanie pon ada . Wanie bawa "adik ipar" dia . haha .. Sebaya dengan kitorang lah . name dia Syafika , hah ! Ada dua orang Shafiqah tau kiteorang bawa .. heheh .. tak sangke aku , tapi Syafiqah yang lagi sorang ni pendek-pendek sikit .. huhu .. jahat nyeer aku ni ! tspi kenyataan kan .. bukan aku cakap bohong pon . huhu .. Dia pula bawa Boyfie die juga .. sampai hati dorang kan , aku je lah sorang-sorang mase tu .. but its oke .. aku enjoyy sangat dengan dorang . walaupun dekat panggung , aku duduk sorang-sorang .. aku tak kisah .. (cehh ! padahal dah nak nangis mase tu) .. hehe .. biar lah .. dapat aku FEELING sorang-sarang .. haha .. tak de lah .. tak khusyuk adalah aku mase tu , mane tak nye , panggung nye sejuk sangat , pula tu 2 jam aku nak kene duduk dalam tu .. hah . nasib baik yang duduk sebelah aku tu perempuan , kalau lelaki lagi lah , tak senang duduk .. aha .. eeaahh , ape aku merepek ni . huhu .. lantak lah . yang penting , cerita dia sad lah juga , rugi bagi sape-sape yang tak tengok . hehe .. so , ape tunggu lagi , pegi lah tengok . oke .. ^^
~HAve a Nice Day ~

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.