Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, December 23, 2011

puas sakiti hatiku ??

-Assalamualaikum-


aku kadang-kadang tak paham dengan perangai sesetengah budak lelak ni .. hurm .. kenape eak , time couple , macam-macam janji manis yang dia bagi , tapi bila dah break , sumpah seranah semua keluar .. hurmm .. aku bukan nak cakap pasal tu act , haihh .. aku nak cakap pasal someone , dia ex couple aku , baru-baru ni aku baru lepas contact dia . untk lepas rindu . aku ingat dia pun same , still single , tapi rupe-rupenye .. .. 
benci aku dengan ayat dia . ishh ! ntah ape aku merepek ni pon aku ak tahu , kepala tengah serabut sangat-sangat . hahah .. whatever lah ! yang penting , dah puas kau sakitkan hati aku ?! sumpah lepas ni aku tak kan terpengaruh dengan ayat-ayat kau yang dah selalu buat aku menderita . kau tak tahu ape yang aku alami , yang kau tahu cume marah , maki , and tuduh aku yang bukan-bukan .. betul tak .. thanks keyh SAYANG !!!! aku akan hargainye sangat-sangat oke .. take care ! jangan cari aku lagi . hurmmm ...='(

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.