Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Monday, November 14, 2011

CUTI IS COMING !

..Assalamualaikum..

sekarang ni mase cuti untuk aku .. hihi .. baik laa cikgu skola aku , bagi cuti awal seminggu .. cehh .. konon .. padahal sekolah lain pon cuti awl gak . lagi awl dari aku .. hampeh ! tapi tak pew .. janji cuti , ye x ? haha .. sekarang ni ape yang kite nk buad mase cuti ?? tidur ? kerje ?? makan ?? tgk t.v ?? hahahah ... mesti boring gyle kn .. aduhh ! kn best lau boleh pegi jalan-jalan nan kawan2 aku .. tapi nak ke mane ? duit pon x de .. hoho .. ape daa aku ni .. hah .. mentang2 tahu nak cuti je , sume sakit2 dtang tw . ape pon x boleh .. ni dmam x baik lagi , rase mcm mkin teruk je adalah .. tapi biar je laa .. orang cakap sakit tu sbb Allah nak hapuskan dosa kite .. heheh .. tahu laa aku ni bkn baik sangat .. tak ape laa .. aku radha je .. eh ! lame gak kn aku x stury at blog ni .. ye laa .. bz skola kn . nk wat cm ne .. xpew2 .. paz ni insya-Allah aku rajin2 kn stury at bolg ni .. cewahhh ! macam bole je an .. hehehe .. oke laa .. tu je kott yang aku nk stury .. hehe .. papaii !<3

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.