Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Saturday, November 19, 2011

~Hadapi Dengan Senyuman ~

 
..Assalamualaikum..

lepas satu , satu lagi masalah yang aku kne hadapi . Sumpah , memang berat tuk aku tempuhi semua ni . Tapi aku relakan je ape yang telah berlaku dlam hidup aku . Aku sekarang keseorangan , kesepian . tanpa orang yang aku sayang , tanggung semua ni tanpa someone disisi memang perit kan . iyelah , selalu kalau aku ada msalah , aku akan bgthu kat dy . tapi sekarang , pendam je lah yang dapat aku buad . tadi , aku tengok dorang on9 , nth knpe , hati aku pedih sangat . yang teramat sangat ! mybe aku sayang lagi kat PURPLE aku . walaupun aku tahu dy dah  ada girlfriend . macam tu juga dengan HENSEM aku  . hehe .. sesuke hati aku je gelar kn dorg . ahh ! biar lha . janji aku happy kan . hurmm .. aku sayang kan dorang lagi . jujur dari hati aku sendiri . tapi aku terpakse relakan untuk lepas kan dorg demi kebahagiaan dorg kan . haih .. perit sangat ! tapi aku tetap hadapi nye dengan senyuman . walaupun dalam hati kosong . takde siape lagi dalam hati aku , sekarang aku sayang kan dorang dari jauh je . Sangat jauh dari dorang . urmm .

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.