Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, November 18, 2011

KESUNYIAN ,.

..Assalamualaikum..

sekarang ni hidup aku kosong tanpa si Dia . macam gambar tu , SUNYI ! tak ade sape lagi yang kisah pasal aku lepas ni . mang laa family ada , tapi lain . Family nan si Dia jauh beza .. hurmm . aku sayang sangat2 kat dy . sape ? kalau korg nk thu name dy NAIM . hensem x ? itu blkg citer , yang pnting hati ryte ? hurm . aku nan dy lame gax lha . kiteorg bhagia sangat-2 . tapi nth knpe hari ni sume tu hnye tinggl kenangan antare aku nan dy . urmm ... tapi kenape lelaki tak pernah nak setia pada yang satu ? salah ke wanita hanye mahukan keadilan ? hurmm . biar lha . bende dah lepas kan . ape pon aku tetap sayang dy .. memang semua bende kat dunia ni bukan milik kite ,, tak semestinye kite sayang kan seseorang tu kite perlu memiliki nye ryte ? cukup lah sekadar tengok dy bhagia dgn pasangan pilihan nye . haih .



HAh , ini lah Naim . macam budak2 kn . x hensem ? suke hati aku lah . aku sayang dy bkn sbb dy hnsem oke . haih .. lepas ni dah xde org lha nk marah aku sbb x mkn , mmbebel kt aku suh mkn ubt .. buad aku happy dengan gelak tawe dy . senyuman dy yang pling aku x ley lupe . haihh .. semoga aku kuat hadapi ni semua .
SAYANG , I WILL MISS YOU AND I LOVE YOU !

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.