Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Monday, November 14, 2011

TERUBAT RINDU...

..Assalamualaikum..



ntah kenape aku rase tetibe lak rindu aku terubat terhadap si Dia .. urmm .. sape si Dia tu .. hah . itu sume xboleh tahu , hanya org tertentu je yang thu ,, soorrryy ye .. dulu mase mle2 skola tu , aku suke sngat kat dy ,, mybe sblum ni aku pnh ctew , tapi aku ctew lagi laa ea .. lau x nk dgr , xpew laa .. mase tu aku laa kawan dy , dy xde kawan lain .. aku laa yang sanggup kawan nan dy yang mke tu SOMBONG gyle .. hahaha .. tapi x pew .. aku penah laa gak blik nan dy . tapi sekali , mase tu Allah je tahu betape gembira nye aku dapat blik nan dy .. heheh .. (gatal) .. tapi lepas tu aku dapat thu yang si Dia ni minat kat kawan aku .. lelaki , dia akn lihat muke dlu baru hati ,,,, hurmm .. luluh hati aku bila dengar macam tu .. aku kuatkn jugak diri aku tuk berdepan nan dorng sume .. iyelaa .. kiteorang satu kelas ..kalau kau sanggup ke tengok kawan nan orang yang kau suke .. cewahh ! jiwang laa aku ni kan .. lalu aku pon bawak diri tinggal kn dorg .. sebenarnye aku tak kn pindah pon , tapi disebbkn itu laa aku pindah .. selame ni aku bagi alasan tu sume reka je .. heheh .. jahat gak aku ni an .. biar laa korang nk ckp ape .. diri aku , suke hati aku laa ...and now , dorang bahagia dah pun .. so , aku tak nak laa masuk campur ape2 lagi .. aku doa kn je untuk kebahagiaan dorg .. aku sayang kn dorg .. sayang sangat2 .. orang ada cakap walaupun kite sayang kn seseorang tu , tapi tak semestinye Dia milik kita ryte ? rindu aku terhadap si Dia tetap wujud tanpa pengetahuan nye dan sesiape saja kecuali Allah ..^^
oke laa .. tu je aku nk stury at korg , hope korg dpt fahami perasaan aku oke ..=) papaii .. ! <3

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.