Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Wednesday, November 30, 2011

Who That Guys ??



..Assalamualaikum..

agak-agaknye korang kenal tak mamat ni ? huhu .. act , picx ni aku snap curi-curi .. mase tu aku kat Hotel Seri Malaysia kat Mersing . kebetulan dia pun kat situ mandi kolam .. hahah .. siot kan aku ni .. smart lah gax mamat ni .. tapi lau korang tgk picx ni , perasan tak yang dia tutup muke , hahah .. i thought tht he know yang aku snap picx dia .. hehehe ,, padan mke , First meet , malu-malu . then mase aku nak balik , sbuk lah nak knl .. sengal kan .. haihh .. peluang datang sekali je .. aku ske tgk muke dia , sweet sgt .. hahah .. tapi ap bole buadkan , biar lah dia bhagia , lau ade jodoh  , msti jmpe lagi kan .. hahah ... pape pon , aku rindu plak kat dia , senyuman dia . haha .. wellkkk ! poyo .. dah lah , pape pon happy sangat pergi Mersing . ^^



0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.