Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, November 25, 2011

Mencari Si Dia


..Assalamualaikum..

cuba tengok picx tu , sweet kn ? hurmm .. ntah kenape skrg ni aku asyik terfikirkn pasal tu je .. urmm .. pasangan yang SWEET .. haha .. agak pelik skit ayat tu tapi biar laa . aku suke dengar . urmm .. dalam dunia ni , aku rase aku belum jumpa lelaki yang betol-betol setia . Aku harap sangat aku akan dapat pasangan yang sempurna untuk aku . Walaupun aku ada lah juga sayang satu dua orang lelaki , tapi semua tu tak kekal lama . ntah lah . dorang lebih bahagia dengan pasangan yang dorang pilih sekarang ni . ape aku boleh buat kan selain mendoakan kebahagia dorang . huhu .. aku kan , kalau boleh nak lelaki yang romantik , cewah ! poyokan aku ni . dah berangan awal-awal . tapi betol lah ape aku cakap ni . persediaan awal .. hahah .. sengal ! aku nak kan lelaki yang sentiasa berada kat sisi aku sama ada aku senang atau susah , lagi aku nak lelaki yang always wish Morning and Night aku .. haha .. yang penting aku nak seorang lelaki yang soleh , baik hati , hormat orang lain , dan senyum kat aku selalu .. hoho .. ape seyh aku merepek ni .. alaaa ! biar lah ea .. blog aku , ske hati aku lah nak cter pasal ape . kahkahkah =) siang malam aku berdoa supaya ape yang aku harap kan ni satu hari jadi kenyataan . Amin .. heheh . oke lah , tu je kot aku nak cakap hari ni . hah ! esok aku nak g mersing tau .. ada sape-sape nak ikut tak ? heheh .. papaii ..^^

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.